2010. május 6., csütörtök

kiscsirke!

Kétlem hogy bárki is aki amúgy ezt a blogot olvassa, nem tudná még, de azért a rend kedvéért bejelentem, hogy kiköltöttem az utódot, néhány nappal az előző blogbejegyzést követően. Azóta eltelt több mint 11 hét, már jól illetve jobban vagyunk, a kis V. és én is. Totál természetellenes lenne úgy tenni mintha nem ez lenne életem középpontjában jelenleg és még jópár évig úgyhogy ezentúl bizony, csak babás témák is előfordulhatnak itt, remélhetőleg az eddigi stílusban, ha mostani elmeállapotomban tudom hozni a megszokott színvonalat. Az elmúlt heteket a témagyűjtésnek szenteltem, össze is gyűlt egy csokorra való, amit mostantól kezdve ismét rendszeresen rátok zúdítok. Lerántom a leplet az anyasegg és a babasegg anyaság és a babaság rejtelmeiről, minden amit sosem akartatok tudni ellenben nem is mernétek megkérdezni.

Nincsenek megjegyzések: