2009. február 3., kedd

új év az új országban

Hat hónapja történt, hogy országot váltottam, mármint csupán egy teljesen jelentéktelen faktor szempontjából, mégpedig a lakhely. Ezt persze a magyar hatóságok nem tudják (a külföldre költözés hivatalos bejelentése az okmányirodában felér azzal, mintha magunk alatt elvágnánk a faágat amelyen ülünk, úgy 2méter magasban - nem halálos, de fájni tud, de erre most nem térek ki, ha valaki hasonlót tervez, megosztom), persze majd az adóhivatallal közlöm, de velük is csak azért mert ebben az esetben ők tartoznak nekem egy jelentős összeggel. Szóval, eltelt pár hónap, az új évet bár szerencsére fizikailag M.országon kezdtem de ez az állapot csak néhány napig tartott. Utána folytatódott életem N.országban. Ideje tehát mérleget vonni, az újévi fogadalmak híve nem vagyok, de ahhoz pont elég idő eltelt hogy pontosan számba vegyem, min is kellene változtatni. (Valahogy a legtöbb dolog ami eszembe jut, bizony erősen a munka világával kapcsolatos). Céljaim ömlesztett formában:


- nem szeretnék újra 2 héten belül 5 különböző hotelszobában aludni (az elmúlt 2 évben amúgy 43 különböző hotelt teszteltem, ha valaki szállodás és érdekli szerény véleményem arról, hogy mitől érzi magát jól egy vendég a szobában és mitől nem, szívesen megosztom)


- nem ragaszkodom ahhoz sem, hogy 2 héten belül látogassak el az Atlanti-óceán, a Földközi-tenger és az Északi-tenger partjára


- a tesztoszteronszag is csökkenhetne, a nők aránya a környezetemben lehetne magasabb mint 5%


- a főnökömet nem évente kétszer akarom látni



- nem akarom azt érezni, hogy én csak egy szám vagyok egy táblázatban (az sem vigasztal, hogy ez a szám jó nagy)


- szeretném személyesen ismerni a közvetlen kollégáimat


- félórán belül elérhető körzetben legyen a munkahelyem


- a lehető legkisebb felelősséggel járó munkát szeretném (vö: Amerikai szépség)


- pék akarok lenni! (a megfogható, megkérdőjelezhetetlenül értelmes eredmény archetipikus szimbóluma számomra a kenyér)



- legyen időm sportolni (idén komoly célokat tűztem ki, meglátjuk mi lesz belőle)



- tovább építsem a helyi szociális hálómat, amely egyelőre még nagyon gyér



- írjam a blogomat és végre rá szeretnék térni a pozitív témákra is



Február elején járva, több cél érdekében már tettem komoly lépéseket, azt hiszem hamarosan készül egy post a német munkakeresés és álláspályázatok témájában (ez itt meglepő módon egy nagyon beszabályozott bürokratikus folyamat), de babonából majd csak akkor miután sikerrel jártam. Drukkoljatok a kelet-európai munkaerő jóhírének.

1 megjegyzés:

joci írta...

várjuk, várjuk...ha jól sejtem áprilisban már meglesz:-)