2008. augusztus 31., vasárnap

új otthon













Eltelt egy hónap. Az idő másik mértékegysége, az időminőség miatt sokkal hosszabbnak tűnik...de nem megyek bele időfilozófiai fejtegetésekbe, bár vasárnap délután lévén, egészen enyhén másnaposan a tegnapi frankfurti kiruccanástól, nagy a kísértés.

Már sokkal hamarabb akartam írni, most viszont már legalább van mit.

Az első hét és az azutáni 2 hétvége szinte teljes egészében a lakás-IKEA-környékbeli barkácsáruházak háromszög körül forgott. Sokan szeretik az ilyesmit hónapokig húzni (na, most már nemsokára megvesszük a függönyt/az ágykeretet/az előszobafogast), én nem. Én szeretem letudni ezeket, amennyire az adott keretek között lehet, és van miből. Elsőre ez kispolgári dolognak tűnhet, de én egyszerűen úgy vagyok vele, hogy nem akarok a lakás berendezésével hónapokig molyolni, 98%-ban szerezzük be és tegyük helyére amit lehet, utána észre sem veszem, csak egyszerűen sokkal kellemesebb otthon lenni, márpedig én szeretek otthon lenni. Pláne hogy egyelőre A.-n kívül nincs kivel menni itt sehova, de ez egy másik téma, amire mindjárt visszatérek. Szóval, ilyen lett. A vendégszoba nagyon yo. Később még lesznek részletesebb képek, és remélem, hogy rokonaink, ismerőseink látogatási kedve olyan erős lesz, hogy saját al-blogot hozok létre a vendégszobának, foglalási naptárral (!), megörökítve a szoba lakóinak itt töltött napjait.





Nincsenek megjegyzések: